Search
Close this search box.
جراحی-بینی-گوشتی

💥بهترین جراح بینی گوشتی در تهران💥

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران فردی است که نیاز های خاص بیمار را بداند و تاریخچه پزشکی خوبی داشته باشد.. همچنین یک پزشک خوب صلاحیت حرفه ای، دقت و مهارت بالا نیز باید داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با بهترین جراح بینی گوشتی در تهران تا آخر این مطالب همراه ما باشید.

دکتر جهانگیر قربانی، بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

جراح بینی

رزومه تحصیلی دکتر جهانگیر قربانی

• قبولی در آزمون سراسری و ورود به دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۳۶۹

• نفر اول امتحان پره انترنی سال ۱۳۷۵

• شاگرد اول فارغ التحصیلان ورودی سال ۱۳۶۹ دانشگاه علوم پزشکی تهران

توضیحات بیشتر درباره دکتر جهانگیر قربانی

• جراح و متخصص گوش و حلق و بینی (فلوشیپ رینولوژی)
• جراحی بینی، سینوس و قاعده جمجمه

ویژگی های بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

برای انتخاب بهترین دکتر جراحی گوشتی باید ویژگی های آن را در نظر بگیرید تا نتیجه عمل خوبی را دنبال کنید. ویژگی های بهترین جراح بینی گوشتی شامل:

تجربه کافی

یک جراح بینی باید بیشترین عمل را انجام داده باشد تا مهارت بالایی در جراحی بینی گوشتی به دست آورده باشد. همچنین پزشک باید اطلاعات علمی به روزی داشته باشد.

مهارت های ارتباطی عالی

پزشک باید بتواند به طور واضح و مختصر آنچه را که برای بیمار اتفاق می افتد را توضیح دهید و اطمینان پیدا کند که بیمار دقیقا می داند چه اتفاقی می افتد.

حرفه ای بودن حراج

انجام جراحی بینی گوشتی پیچیده است. بهترین جراح بینی باید بتواند بهترین شیوه را برای عمل های بینی در نظر بگیرد تا بیمار در طول عمل اضطراب نداشته باشد. یک جراح زمانی حرفه ای است که برای وقت خود ارزش قائل باشد و مطمئن شود سوالی برای بیمار باقی نماند.

محیطی آرامش بخش

پزشک شما باید محیطی آرام را برای بیمار فراهم کند تا در طول عمل بیمار مشکلی نداشته باشد. همچنین لباس های بیمار و محل استراحت او باید کاملا ضدعفونی باشد تا دچار عفونت های بعد از عمل نشود.  یک جراح حرفه ای اطمینان پیدا می کند خدمات مناسبی در طول جراحی و بعد آن به بیمار ارائه می شود.

صادق بودن  جراح

  • یک جراح حرفه ای درباره تجربه خود با بیمار صادق خواهد بود.
  • بهترین متخصص گوش و حلق بینی هر چیزی را که باید در طول عمل بدانید را به شما می گوید.
  • یک جراح خوب همیشه با بیمار همدلی می کند تا بیمار جراحی خوبی داشته باشد.

قابل اعتماد بودن

جراحی بینی گوشتی عملی آسیب پذیر است. پس شما باید بتوانید به فردی که این کار را انجام می دهد اعتماد داشته باشید. شما می توانید به دکتری که با شما برای مشکلات جراحی رک است اعتماد کنید.

 داشتن هماهنگی چشم و دست عالی

برای این که یک جراح موفق باشد باید مهارت های حرکتی جراح بی عیب و نقص باشد. هماهنگی چشم و مهارت دستی جراح باید دقیق و کنترل شده باشد.

از کار با دیگران لذت می برد

در حالی که جراحی یک زمینه انفرادی به نظر می رسد، ولی در واقع نیاز به تعامل مکرر با دیگران دارد.  پزشک باید بتواند قبل و بعد از جراحی با اعضای تیم پزشکی خود ارتباط برقرار کند.

همواره در حال آموزش است

رشته پزشکی به طور مداوم در حال تکامل است و جراحان بزرگ باید همواره در حال آموزش باشند و در مورد تکنیک های جراحی و فناوری های پزشکی به روز باشند.

رهبری

یک پزشک خوب، رهبر خوبی نیز است، یعنی به اعضای تیم خود آموزش می دهد که چه کاری را در چه زمانی انجام دهند.

نمونه هایی از جراحی بینی دکتر جهانگیر قربانی


جراحی بینی
جراح-بینی

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

برای انتخاب بهترین دکتر باید چندین عامل را در نظر بگیرید تا به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کنید. نحوه انتخاب لهترین پزشک بینی گوشتی در تهران شامل:

از دوستان و خانواده خود در مورد جراح بپرسید

از فردی که قبلا پیش دکتر شما رفته است، درباره روش جراحی پزشک سوال بپرسید. دوست شما می تواند به شما بگوید که آیا به اندازه کافی برای جراحی آماده شده بود. آیا اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری آگاهانه را دریافت کرده بود یا خیر.

مدرک تحصیلی معتبر

داشتن دانش پزشکی برای درمان مردم چیزی است که جان انسان ها را نجات می دهد. بنابراین قبل از رفتن پیش دکتر متخصص حتما از داشتن مدرک مطمئن اطمینان حاصل کنید.

تجربه جراحی را بررسی کنید

جراح شما چه نوع گواهینامه هایی دارد؟ چه نوع آموزش هایی را تجربه کرده است؟ جراحی که تخصص دارد باید در صدر لیست شما باشند.

بررسی کیفیت بیمارستان

باید بیمارستانی را که در آن عمل خود را انجام می دهید به دقت بررسی کنید. بررسی کنید که آیا در آن مکان احساس راحتی می کنید.

مطمئن شوید که پزشک برای پاسخ دادن به شما وقت می گذارد

جراح شما باید همیشه زمانی را برای پاسخ دادن به سوالات شما داشته باشد و احساس عجله ای بودن نکنید. شما هرگز نباید از پرسیدن سوالات خود نگرانی داشته باشید.

در مورد تیم  چراحی سوال بپرسید

جراح شما در طول عمل با چه کسانی کار خواهد کرد و سطح تجربه آن ها چقدر است؟ همچنین باید در مورد سایر متخصصان جراحی مانند متخصص بیهوشی سوال بپرسید.

نتیجه گیری

اگر نیاز به انجام یک عمل جراحی دارید، پیدا کردن یک جراح که در کنار آن احساس اطمینان و راحتی داشته باشید ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط