علائم تومور بینی

براستی علائم تومور بینی چیست ؟ در واقع امکان دارد در قسمت بینی و سینوس ها ، دچار تومور های بدخیم و یا خوش خیم شویم  .تومورهای خوش خیم به تومورهایی گفته می شود که دارای رشد آهسته هستند و پزشک به راحتی می تواند آن ها به روش جراحی بردارد .اما در تومورهای بدخیم رشد آن ها سریع تر است و به راحتی در قسمت های مختلف بدن مانند پوست ، عصب و .. نفوز می کند به همین علت نام آن ها تومور های بدخیم است و درمان آن ها کمی مشکل تر است و به راحتی در دیگر قسمت های بدن گسترش پیدا می کند .یکی از مشکلات بسیار بزرگ در تومور بینی نداشتن هیچ گونه علائمی خاصی است به همین دلیل امکان دارد فرد به آن مبتلا شده باشد و پس از مراجعه به پزشک و عدم نادرست تشخیص پزشک درمانش به عقب بیفتد و پزشک تصور کرده که مشکل سرما خوردگی و یا سینوزیت دارد در صورتی که فرد به تومور بینی مبتلا شده است .

علائم تومور بینی

• یک طرف بینی دارای گرفتگی می شد .
  • ایجاد ترشح بینی از یک سمت بینی
  • ایجاد خونریزی از یک سمت بینی
  • احساس درد در قسمت صورت
  • ایجاد جا به جایی در قسمت های دندان ها
  • ایجاد زخم
  • بیمار باعث کاهش بینایی می شود
  • ایجاد تورم در قسمت های گونه و گردن

نکات مهم در تومور بینی

• امکان دارد علائم ذکر شده مشابه علائم سرما خوردگی و یا سینوزیت باشد بهتر است در صورت تداوم وتکرار این علائم و در صورتی که بیماری شما بعد از گذشت سه هفته خوب نشد به پزشک مراجعه کنید .
  • تشخیص به موقع پزشک می تواند مانع مبتلا به سرطان شود .
  • تومور بینی می تواند در کودکان هم ایجاد شود .
  • درمان به موقع تومور بینی می تواند در بهبود این بیماری موثر تر باشد .و باعث نجات بیمار شود .

یک × 4 =